Security

William Wallace vplia at otenet.gr
Sun Dec 5 06:22:33 EET 2004

On Sun, 5 Dec 2004, Giorgos Keramidas wrote:

> Date: Sun, 5 Dec 2004 01:18:09 +0200
> From: Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr>
> To: Filippos Slavik <fsla at forthnet.gr>
> Cc: linux-greek-users at lists.hellug.gr
> Subject: Re: Security
>
> On 2004-12-04 12:58, Filippos Slavik <fsla at forthnet.gr> wrote:
>> On Friday 03 December 2004 11:37, John Kostaras wrote:
>>> int[] array = new int[10];
>>>
>>> Av sto parapavw array eisageis p.x. 12 akeraious tote n C dev kavei
>>> elegxo opws kavei p.x. n Java me apotelesma va sou epitrepei va
>>> grafeis kai pera apo to 10-o stoixeio tou array. Ekei mporeis va
>>> baleis esu grammes kwdika pou 8a graftouv pavw sto programma pou
>>> akolou8ei. M' autov tov tropo ektelouvtai oi evtoles pou 'bales esu
>>> avti gia to kavoviko programma!
>>
>> Exw papsei na grafw kwdika se C/C++ edw kai 7-8 xronia (grafw pleon
>> mono se Java) kai den parakolou8w ka8olou ta tektenomena sthn pereterw
>> anaptyksh ths glwssas.
>>
>> 8a me endiafere plhroforiaka (pleon), ti exei ginei me thn C me'uto to
>> 8ema?  Yparxoun commonly accepted texnikes (peran tou oti o developer
>> problepei kai kanei elenxous gia overflows stis data domes tou) gia
>> thn apofygh tetoiwn problhmatwn ?
>
> Oxi.  Yparxoun polu kala ergaleia opws p.x. to Purify omws, pou boh8oun
> polu thn katastash.

Ara buffer overflow einai afto pou simvainei otan se ena menu zititai apo
ton xristi enas ari8mos kai aftos (eite katala8os eite eksepitides)
eisagei ena gramma.

Exw lisei to provlima. Den thimamai akrivws, an endiafereste peite mou na
sas ton pw.

einai kati san

char menu()
{
 	printf("******************\n");
 	printf("** 1) Hello	**\n");
 	printf("** 2) World	**\n");
 	printf("******************\n");
 	printf("What's your choice?");
 	scanf("%s", &option);
 	return option;
}

int main()
{
 	char option=menu();
 	int opt;
 	if(*isalfa(option))
 	{
 		opt=atoi(option);
 	}
 	else { }
 	return 0;
}

The reason we need the MX missile system is that the missiles we
currently have in the ground are the Minuteman model, which is very
old.  The Defense Department can't even remember where half of them
are.  Insects have built nests in them.  People have built houses
directly over the silos.  What this means, of course, is that if we
ever needed them to help obliterate all human life on the planet, they
could be a real embarrassment.  I mean, maybe YOU'RE comfortable with
the prospect of missiles that are supposed to represent you barging
over the North Pole trailing shreds of polyester carpeting from some
recreation room in South Dakota, but your strategic defense planners
are not.
 		-- Dave Barry, "At Last, the Ultimate Deterrent Against
 		   Political Fallout"