kiss dvd player ελληνικά fonts

fs admin at www0.org
Sat Dec 4 07:00:02 EET 2004

Υπάρχουν τα standalone dvd players("σαλονιού") της kiss και αν κάποιος
ενδιαφέρεται για firmware με ελληνικά fonts για τα divx στο απλό μοντέλο
dp-1000(υπάρχουν άλλα μοντέλα με ethernet και σκληρό) ας μου στείλει email
ή αν θέλει να μάθει πως γίνεται ακόμα και public. Δεν είναι παράνομο και
ζητάω προσωπικά email, απλά δεν θέλω να γίνω 'file server'.

Αυτό το είχα αναφέρει στα  community forums των kiss πριν μήνες αλλά
επειδή το λογισμικό που τρέχουν αυτά τα players είναι Linux (κάποιο
2.4 αν δε κάνω λάθος) είπα να το αναφέρω και εδώ για όποιον ενδιαφέρεται.

-fs

υγ. Ναι, η εταιρία που έγινε μαλλιά κουβάρια με τους mplayer developers
είναι η kiss.