debian kernel not found

George Iordanou iordanou at gmail.com
Thu Dec 2 00:47:32 EET 2004

Επειδή απ'ότι είδα κι άλλοι έπαθαν αυτό που έπαθα εγώ:

1. Επανεγκατέστησα το σύστημα μου με kernel-2.6.8-1-386
2. Έβαλα το sources.list να παίρνει απο τις unstable εκδόσεις
3. apt-get update && upgrade
4. Είδα ότι για ακόμα μια φορά ήθελε να εγκαταστήσει
kernel-image-2.6.8-1-386
5. Μου έβγαλε την ίδια προειδοποίηση.
6. Επειδή η συνέχεια θα ήταν η ίδια εγκατέστησα kernel-image-2.6.8-1-686
και την τελευταία έκδοση του 2.4 image
7. Μου έβγαλε προειδοποίηση ότι δεν πρέπει να φύγω το 2.6.8-1-386 επειδή
ήταν το current μου και τα λοιπά.
8. Έπανεκκίνησα τον υπολογιστή, μπήκα με τον 2.6.8-1-686 και όλα καλά.

Ευχαριστώ πάρα πολύ για τη βοήθεια σας,
Γιώργος Ιορδάνου

ΥΓ. Ένα σχόλιο στο συμπέρασμα του Παναγιώτη Κρανιδιώτη
> Το Sarge είναι ακόμα testing για να το εγκαταστήσεις on scrach σε pc.
Εγώ δεν έχω κανένα μα κανένα παράπονο από το sarge πλην αυτού. Είμαι
πάρα πολύ ευχαριστημένος. (όχι δεν είναι λαβή για flame, απλά ένα
σχόλιο). Και πάλι, ευχαριστώ πολύ.

--
George Iordanou <iordanou at gmail.com>
Blog: www.livejournal.com/users/georgis