Debian sarge kernwl 2.6 alsa-arts problems

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.cmu.edu
Wed Dec 1 13:58:24 EET 2004

On Wednesday 01 December 2004 12:54, Marios K. wrote:
> Επαναλαμβάνομαι πάλι,
> Έβαλα debian sarge που από default έχει κυρήνα 2.4.27. Σε αυτόν τον
> πυρήνα έχω κανονικά ήχο παντού (και στο kde).
>
>  Με apt-get έβαλα πυρήνα 2.6.8 και alsa-base.
> Όταν όμως ξεκινά το kde λεέι το εξής
>
> Sound server informational message:
> Error while initializing the sound driver:
> device: default can't be opened for playback (No such device)
> The sound server will continue, using the null output device.

OK, πρόβλημα μόνο αν θέλεις τον artsd να παίζει ένα wav κάθε φορά που
πατάς κάτι "λάθος" στο KDE. (και μόνο αν έχεις πολύ γρήγορο μηχάνημα).
Ψάξτο στη λίστα debian-kde από το http://lists.debian.org/search.html

> Παίζοντας λίγο με το xmms αναγκάζοντας το μέσα από κάποιο menu να
> χρησιμοιείει την hw(1,0) παίζει ήχο. Να σημειώσω ότι το pc έχει και
> κάρτα tv, η οποία έχει ονομαστει σαν card 0.

Όμορφα. Άρα ήχο έχει το σύστημα, το πρόβλημα είναι να πειστούν οι
εφαρμογές να στείλουν το output τους στο σωστό daemon/whatever.

> Δηλαδη αν κάνω alsamixer -c 0 βγαίνουν τα ρυθμιστικά για την κάρτα
> tv, αν κάνω alsamixer -c 1 τα ρυθμιστηκά για την κάρτα ήχου.
<snip>
> Βασικά νομίζω ότι είναι πρόβλημα του Arts που μπλέκεται με την κάρτα
> tv ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων.
> Το xine έχει ήχο το MPlayer όχι.

OK, δοκίμασε μέσα στο ~/.mplayer/config να βάλεις το σωστό audio output
driver, με την επιλογή πχ:
ao=oss

Για να μάθεις ποιες επιλογές έχεις, man mplayer περί τη γραμμή 1020,
section "Available audio output drivers"

> 2)Όταν ξεκινά το k3b διαμαρτύρεται ότι δεν υπάρχει το dvd+rw-format
> όμως
> marios at base-07:~$ ls -l /usr/bin/dvd+rw-format
> -rwxr-xr-x  1 root root 19920 2004-08-30 16:18 /usr/bin/dvd+rw-format
> Το δοκίμασα να το τρέξω και ως root

Είθισται να στέλνεις διαφορετικό mail για διαφορετικές ερωτήσεις, αλλά
anyway:

Settings -> Configure K3B -> programs
Εκεί μπορείς να του πεις ακριβώς πού να κοιτάξει και τι να βρει.

> 3)Γιατί δεν υπάρχει το modprobe.conf? Σε πυρήνες 2.6 αυτό δεν είναι
> το κύριο αρχείο? Υπάρχει το modules.conf και το modprobe.d/

Δεν έχω έτοιμη απάντηση, αλλά *σίγουρα* θα βρεις απάντηση αν ψάξεις στο
http://lists.debian.org/search.html και σε κανά google groups.

-A