Kernel Compilation Torture.

Panayotis Prokopiou pprok at softlab.ntua.gr
Mon Aug 30 23:59:12 EEST 2004

Nikos wrote:

>Panayotis Prokopiou <pprok at softlab.ntua.gr> wrote in
>news:mailman.537.1093883346.316.linux-greek-users at lists.hellug.gr:
>

> <>hint2: man mknod && mknod /dev/ttyACM0 c 166 0
>

>ma yparxoun idi tetoia devices sto knoppix. /dev/ttyACM[0-4]

agnoeis to hint: δοκίμασε το cdc-acm module. (se periprosh pou trexeis kernel 2.4 to module nomizo onomazetai acm)
na upotheso pos ksereis pos fortonoun modules, e?

an exeis
a) fortomeno to cdc-module (se purhna 2.6)
b) to /dev/ttyACM0 einai character device me major number 166 kai minor 0
c) den trexeis 2.6.8.x
d) exeis karfomeno to netmod se usb thura

kai den "blepeis" to netmod tote
e) kane reset to netmod
f) elenkse oti exeis kanei ta bhmata a-d
g) prospathise pali

an akoma den mporeis na "deis" to netmod tote
h) mpes apo ta windows kai koita an afta to blepoun
	i) an den to blepoun
		i1) aposundese to
		i2) phgaine to ston ote
		i3) pare ena allo
		i4) akolouthise thn diadikash a-i4 mexri na to doun ta windows
	j) an to blepoun
		j1) bootare to cdaki me to knoppix
		j2) molis fortoseis anoikse ena termatiko px. konsole
		j3) mkfs.vfat /dev/hdxy opou hdxy einai to partition sto opoio exeis
                    egkatasthsei to knoppix
		j4) reboot

k) an exeis ftasei mexri edo to pc sou doulevei mia xara. mhn pirakseis tipota allo tora.

PS. an kapoios exei na kanei kapoio contribution stis parapano odhgeis, be my guest.

--
alf