Ping: Yohalas

ricudis at komodino.itc.auth.gr ricudis at komodino.itc.auth.gr
Mon Aug 30 20:09:35 EEST 2004

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=58293&item=3835545851&rd=1

> Eimai men enas anasfalhs geek xwris aytosebasmo, alla poy mporei na
> diabasei kala de: to mhxanhma poy anaferetai sto link einai
> gia topo9ethsh SMD sth swsth 9esh se mia plaketa kai sygkollhsh
> me kolla, wste na parameinoyn sth 9esh toys otan 9a perasoyn apo
> foyrno kollhshs, opote ginetai kai h kollhsh twn epafwn toys
> sthn plaketa. De 9a boh9oyse se jekollhma.
> Alla pali, epithdes to ebales gia na deis an 9a to parathrhsw, eee;-)

Nai mwre, alla oso ki an epsaksa sto ebay gia SMT desoldering stations ta mona
poy brhka einai kati ths plakas twn 700 dollariwn, tosodoulia - mia fora na mh
symmazepseis to gkaraz kai 8a ta psaxneis pisw apo ton li8ografiko ektypwth kai
 th mpaniera me tous xlwrof8oran8rakes. Den einai sobara pragmata gia hackers
ayta...