Kernel Compilation Torture.

Tassos Bassoukos abas at isag.meng.auth.gr
Mon Aug 30 17:39:17 EEST 2004

On Mon, 2004-08-30 at 17:01, Nikos wrote:
> Teliak katevasa apo to kernel.org ton kernel-2.6.8.1...
[snip]

Niko, Exei bgei prosfata to Knoppix 3.4, mporeis na dokimaseis me ayto.

Epishs, bres to minicom (h opoiodhpote serial communications programma)
kai tre3e to, ean to modem apantaxei me OK otan toy dineis ATI <enter>
tote den exeis problhma me ton pyrhna sou.

Tassos
PS: apo proswpikh empeiria to Knoppix den einai oti kalytero gia
hd-based installation, ka8ws nai men einai eykolh diadikasia, alla meta
mplekoun diafora pragmata kata thn anaba8mish toy systhmatos.

--
Beware of he who would deny you access to information, for in his
heart he dreams himself your master."