Ping: Yohalas

ricudis at komodino.itc.auth.gr ricudis at komodino.itc.auth.gr
Mon Aug 30 16:05:02 EEST 2004

Quoting Alexander Yohalas <agio at intracom.gr>:

> Genika nai, alla oxi panta.

Den kserw, egw milhsa mono gi'ayto poy ksebidwsa. Tou k. skia, beatnik h opws
alliws ton lene mporei na exei kai Z80 me ton kwdika tou Echelon mesa, oso me
afora.

> Ayto einai dyskolotero apo o,ti akoygetai, mia kai oi flash toy
> netMod einai SMD, einai kapws dyskolo na tis jekollhseis kai na
> ejakoloy9oyn na einai xrhsimopoihsimes.

Ela, Aleko? Ti? DEN exeis ena TETOIO :
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=58293&item=3835545851&rd=1
sto ypogeio sou?

Mmmmf, kai nomiza oti milaw me kapoion geek pou sebetai ton eayto tou...

> "Kane reverse engineering merikes ekatontades kbytes kwdika assembly."
> Akoygetai san ena enhmerwmeno texnologika kineziko basanisthrio.

Gia kapoion pragmatiko hacker, pou diabazei anellipws thn alt.hackers, kai
kserei akoma kai pws na kanei munge tous headers tou wste na mhn ton pianoyn oi
spam addres harvesters, de 8a einai kai toso dyskolo. To mono poy 8a xreiastei
einai enas kalos disassembler. To mono problhma poy 8a exei einai oti mallon de
8a kserei an mpainei sto /usr/bin h sto /usr/local/bin.

> Syggnwmh apo toys ypoloipoys ths listas, alla nomizw oti eprepe
> na lhjw ayto to thread proswpika, gia profaneis logoys.

Siga mh s'afhsoume. O Aygoustos den teleiwse akoma :>