Tarballs

skia konpad at auth.gr.spam-someone-else
Sun Aug 29 10:58:33 EEST 2004

Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote in
news:mailman.497.1093741830.316.linux-greek-users at lists.hellug.gr:

Nomizo pos itan sxetiki i erotisi mou me auta pou rotisa to paidi pou
anoxie to thread giauto den anoixa kainourgio thread.

ok to to untar kai to ungzip to kanoume se opoion folder theloume, alla tot
hema einai pos ola ta programmata pou katevazei o xristis tha eprepe na
einai se ena sygekrimeno folder kai oxi diaskorpismena dexia kai aristera.

Dent he eprepe px ola ta ektelesima na einai mesa sto /urc/local/bin?

--
Just because I can, doesnt mean I will.
Just because I dont, doesnt mean I cant.