can't connect to otenet

Giorgos Keramidas keramida at hellug.gr
Sat Aug 28 20:35:17 EEST 2004

On 2004-08-28 04:02, Alaios <alaios at yahoo.com> wrote:
> Kalispera prospatho me to Suse 9.1 na syndetho stin otenet alla den
> mporo me tipota... parakato sas grafo ola ta bimata pou exo kanei gia
> na deite to ti exo brei mexri tora kai na proteinete kapoia lysi

Παλιότερα που χρησιμοποιούσα το pppd τόσο από Linux όσο κι από BSD για
να συνδεθώ στο OTEnet προτιμούσα κάτι σαν αυτό:

	# pppd call otenet

Αφού είχα φτιάξει, φυσικά, τα κατάλληλα αρχεία στον κατάλογο /etc/ppp
έτσι ώστε να μπορεί το pppd να "βρει" με ποιο τρόπο πρέπει να συνδεθεί
στον provider "otenet" του command line.  Τώρα δεν είμαι σπίτι, οπότε δε
μπορώ να σου γράψω όλες τις ρυθμίσεις.  Αργότερα απόψε, όταν φτάσω
σπίτι, θα στείλω ένα mini-pppd-howto με τις ρυθμίσεις που είχα κάνει.

> Username:
> --> Looks like a login prompt.
> --> Sending: cleoship at otenet.gr
> cleoship at otenet.gr
> Password:
> --> Disconnecting at Sat Aug 28 14:17:12 2004

Δεν ξέρω, επίσης, αν έχει σχέση αλλά κάποτε είχα ένα περίπου ίδιο
πρόβλημα με αυτό που περιγράφεις όταν δοκίμασα ένα εξωτερικό USB modem
στον υπολογιστή της αδερφής μου.  Με κανένα τρόπο δε μπορούσα να κάνω το
USB modem να κρατήσει ανοιχτή τη γραμμή *ακριβώς* *μετά* το τέλος του
κανονικού authentication -- κι αφού ξήλωσα ότι καντήλια είχε το σπίτι,
κατέβασα 1-2 φορές το σύμπαν στον Τάρταρο από τις βρισιές και είδα ότι
δε γίνεται τίποτα πήγα κι αγόρασα ένα "κανονικό" RS-232 εξωτερικό serial
modem και πέταξα τη USB αηδία από το παράθυρο.

Εν συντομία, μήπως έχεις USB modem;

> Exete na proteinete kati? Poso allo na to paidepso pia?

Μέχρι να παίξει.  Δε γίνεται, κάποιος τρόπος θα υπάρχει.  Ακόμα κι αν
αυτός ο τρόπος είναι να πετάξεις το modem σου και να πάρεις external
RS-232 serial modem, *κάπως* θα παίξει...