To Knoppix den mou anagnorizei ta modems.

beatnik konpad at auth.gr.spam-someone-else
Fri Aug 27 14:41:45 EEST 2004

John Salatas <john at csn.gr> wrote in
news:mailman.469.1093603794.316.linux-greek-users at lists.hellug.gr:

> On Friday 27 August 2004 12:55, beatnik wrote:
>> to No rules to make target to grafei to bash akrivos apo kato ws
>> apokrisi sto make xconfig. O fakelos mesa exei 3 folders, to
>> Documentation, To incluse kai to Crypto. Den mporei na vrei to source
>> tree?  Giati? Dokimasaa na doso make xconfig kai mesa apo a 3 auta
>> folders alla pali tin idia apokrisi pairno. Ti napo oute to help den
>> me voithaei emena. :-)
>
> Re megale afou to linux den se paei (den paei kanenan pou den RTFM,
> perierga zwa oi pigkouinoi) giati den dokimazeis BSD? Exei ena poly
> wraio diaolaki gia logotypo (oxi auton ton athlio pigkouino) kai
> trexoun s' auto polloi daemons.
>
> Aei sto diaolo pia. Mas espases ta.... neura.

Tote ti douleia exeis sti lista an oi erotiseis sou spane ta neura?

UnSubscribe twra gia na sotheis. Akoma den to ekanes?!?!

--
Just because I can, doesnt mean I will.
Just because I dont, doesnt mean I cant.