grafika se consola??

Alaios alaios at yahoo.com
Fri Aug 27 10:19:30 EEST 2004

Kalimera... Prospatho na kano tin apli klassiki konsola oso pio polyxromi mporei na ginei :) (Min rotate to giati)
Sto psaksimo mou pou ekana brika kai tha ithela na rotiso ta akoloutha
a)Sto Debian mou otan ksekina pano aristera emfanizetai o tux....
    Kserete pos
    1)Mporo na allakso to skitso toy?
    2) Otan allazo konsola kai epistrefo na min exei eksafanistei?
b) Brika to project http://www.bootsplash.org/ alla apaitei recompile tou pirina... pragma pou tha ithela na to apofygo....
c) Basika tha mou arese na mporouse na fytepso kapoio background stin consola.... Kammia idea?
d) Mou eipan gia to SVGA Text mode... alla mia anazitisi pou ekana sto google apetyxe teleios... Kammia idea?
e) Eyxaristo kai kali sas imera