To Knoppix den mou anagnorizei ta modems.

Beatnik konpad at auth.gr.nospam
Thu Aug 26 18:45:40 EEST 2004

Kalispera,

Telika egatestisa to knoppix v3.3 san arxia na matho to linux mias pou
einai kai Debian based xoris omos ta provlimata tou Debian v3 (Woody).
Auto ta anagnorise ola ta grafika kai ta perifereiaka mia xara ektos po
to netmod.

Anoixa ton kppp, edosa ta aparaitita stoixeia kai dialexa san modem to
/dev/usb/ttyACM0 mias pou to modem to exo connected stin usb thyra.

Xarika katatxas poud en xreiastika na ftiaxo nodes vlepontas oti to
knoppix  exei idi ypostirixi gia usd devices, alla dystyxo otan piga na
kano connect mou leei "Sorry, cannot open modem".

Telika prospathisa me wvdialconf /etc/wvdial.conf na do ti paizei mias
pou auto kanei probe oles tis thyres seiriakes kai mi gia ton entopismo
tou modem alla leei oti den vrethike modem.

Giati symvainei auto? (Kai na fantasteiste oti den exo mono ena modem (to
netmod) alla 2. To allo einai Conexanct HCF 56k Modem kai to vlepei an
kano cat /proc/pci alla den mporei oute kai auto na to xrisimopoiisei.

Ti prepei na kano?
Euxaristo.

--
Whenever Im asked "whats the best ......" (os, car, dog, state, etc)
I tell them, there is no best. Only Pros and Cons. If someone answers