lock screen - KDE 3.3

Filippos Papadopoulos filip at cs.uoi.gr
Thu Aug 26 15:49:53 EEST 2004

On Thu, 26 Aug 2004, Nikos Kanellopoulos wrote:

> Καλημέρα σε όλους.
> Εγκατέστησα το KDE 3.3 από τα RPM της SuSE (9.1).
>
> Αν κάνεις το λάθος και πατήσεις lock screen, την
> έκατσες.
> Γράφεις τον κωδικό σου, πατάς unlock και τζίφος...
> Δεν γίνεται τίποτα. Φαίνεται σαν να μην έχει συνδεθεί το
> κουμπί με τον κώδικα που κάνει το ξεκλείδωμα της οθόνης.
>
> Τον κωδικό τον έγραψα σίγουρα σωστά. Παρακαλώ μην αρχίσετε
> να προτείνετε Caps Lock, ελληνικά κλπ. Εξ άλλου, στην
> περίπτωση λάθος κωδικού, κάτι θα μου έλεγε. Εδώ απλώς δεν
> αντιδρά καθόλου.
>
> Συμβαίνει και σε σας; Και στο 3.2;

Καλησπέρα.
Στο SuSE 9.1 που έχω με ΚΔΕ 3.2.3 το κλείδωμα/ξεκλείδωμα γίνεται μια χαρά!
Μήπως δεν έκανες σωστά την αναβάθμιση στο 3.3; Έσβησες όλα τα αρχεία
ρυθμίσεων του ΚΔΕ; π.χ .kde/ mcop ktl ;;;
Αν ναι τότε ίσως να φταίνε τα rpm της suse  ή να είναι bug του ΚΔΕ. Ρώτα
καλύτερα στην Αγγλική λίστα της SuSE για το ΚΔΕ μήπως τυχόν το έχει
συναντήσει και αλλος το πρόβλημα μετά απο την ενημέρωση σε 3.3.