Music Programs

???????? ????? skekes at pylones.gr
Thu Aug 26 13:47:11 EEST 2004

Geia sou Dimitri,

To sygkekrimeno programma den ksero ti akrivos kanei, ego antimetopiza
midi provlimata me mia live pou eixa. Gia na akouseis ixo apo to midi
tis kartas den arkei na sikoseis apla tous drivers alla thelei kai na
valeis kai to default soundfont pou exei i karta sou.

Ayto ginetai me tin entoli sfxload.

Gia to jack eixa ki ego ta idia provlimata mexri pou egkatestisa to
qjackctl kai fysika denexo pleon provlima me to jack.

Tora gia to xmms pou les paizei kanonika midi ??? An nai tote isos mono
to qjackctl na arkei gia na rythmiseis sosta to jack.

Elpizo na voithisa
  Filika
    Stamatis