Nameserver se topiko diktyo

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Wed Aug 25 11:49:56 EEST 2004

Χαιρετώ,

Έχω δυο μηχανάκια. Το ένα βγαίνει (με netmod και dialup) στο δίκτυο και
τρέχει squid. Επίσης έχει ενεργοποιημένο ip forwarding και masquearading.
Στο άλλο μηχανάκι έχω ορίσει gateway και proxy το παραπάνω. Επίσης έχω
βάλει στο resolv.conf τους nameservers του isp μου.
Συνδέομαι στο δίκτυο κανονικά. Από το δεύτερο μηχάνημα: με διάφορους
browsers (μέσω του proxy) είναι όλα καλά. Όμως, ο,τιδήποτε πάει να βγει
κατευθείαν στο δίκτυο (π.χ. mail ή ένα απλό ping από command line)
δουλεύει _μόνο_ με ip και όχι με domain.
Μου ξέφυγε κάτι;;;

Tom.
--
All work and no play makes Jack a dull boy.