Apt-get&debs (was: Provlima me X Win sto Debian)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Aug 19 23:29:24 EEST 2004

On 2004-08-19 23:19, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote:
> Το FreeBSD είναι χωρισμένο σε δυο διακριτά μέρη.  Το "βασικό σύστημα"
> που περιλαμβάνει κώδικα ο οποίος θεωρείται παραδοσιακά μέρος ενός
> πλήρους FreeBSD συστήματος και τα "πακέτα".  Για το βασικό σύστημα
> ισχύει ΠΑΝΤΟΤΕ αυτό που λες.  Για παράδειγμα, το binary του CVSup[1] που
> είχα στημένο μέχρι πριν ένα χρόνο περίπου είχε γίνει build σε FreeBSD
> 3.x κι έτρεχε μια χαρά ακόμη και σε FreeBSD 5.X-CURRENT κάμποσα χρόνια
> μετά από την αρχική του έκδοση.

Μια πεινασμένη μαϊμού έφαγε τις υποσημειώσεις μου γρυλίζοντας ``Oooook!''.

[1] Το CVSup είναι ένα πρόγραμμα που χρησιμοποιείται από εκατοντάδες
χρήστες του FreeBSD ανά τον κόσμο για να ενημερώνουν από ένα κεντρικό
server (και τα mirrors του) τον πηγαίο κώδικα του συστήματός τους.

Είναι τόσο βασικό πρόγραμμα για τη σωστή λειτουργία του FreeBSD που είναι
πολύ *εντυπωσιακό* ότι για πάνω από 4 χρόνια χρησιμοποιούσα στο σπίτι το
ίδιο ακριβώς binary χωρίς να καταλάβω ποτέ ότι είχε γίνει compile για
παλιότερη έκδοση του FreeBSD.