Apt-get&debs (was: Provlima me X Win sto Debian)

Παναγιώτης Μπουκλής bouklispanos at yahoo.gr
Thu Aug 19 15:41:29 EEST 2004

> apt-get yparxei mono sto debian? poies alles
> dianomes ypostirizoun apt-get
> kai deb packages?

Εντελώς τυχαία έχω δει σε ιστοσελίδα ότι έχουν
ενσωματώσει το apt-get σε Fedora. Δεν το έχω ψάξει.
Επίσης πρέπει να υπάρχει μετατροπέας από .deb σε .rpm.
Αλλά αν χρησιμοποιείς μία διανομή και θέλεις να κάνεις
εγκατάσταση με πακέτα καλύτερα να χρησιμοποιείς πακέτα
ειδικά για αυτή τη διανομή (ακόμα και rpm όχι όποιο να
ναι αλλά για τη συγκεκριμένη διανομή) γιατί τώρα
βγάζουν όλοι rpm και αν αρχίσεις να βάζεις από δω και
από κει θα αρχίσει να βγάζει προβλήματα..

=====
Hi! I'm a .signature virus! Copy me
to your ~/.signature to help me spread!!