Provlima me X Win sto Debian

Παναγιώτης Μπουκλής bouklispanos at yahoo.gr
Wed Aug 18 21:38:15 EEST 2004

Νομίζω ότι αν κατέβαζες το τελευταίο XFree θα λύνονταν
_κάποια_ από τα προβλήματά σου. Όπως επίσης αν έβαζες
και κάποιον πιο καινούργιο πυρήνα. Τo usb modem
αμφιβάλλω αν θα δουλέψει ύπο τις παρούσες συνθήκες
τουλάχιστον. Για το ποντίκι: αν δεν βάλεις καινούριο
πυρήνα, θέλει ζόρι (δηλαδή εγώ ούτε με τον bf2.4 δεν
κατάφερα να το κάνω να δουλέψει -> )..υπάρχει το
μαγικό εξαρτηματάκι που κάνει την usb -> PS/2. Πολύ
χρήσιμο είναι το mdetect αλλά ΔΕΝ πρέπει να έχεις
εγκατεστημένο το gpm. Τέλος για την παλαιότητα είναι
αλήθεια αλλά μην ξεχνάς την τρομερή δυνατότητα update
που έχεις.. Όταν μαθεις να χειρίζεσαι σωστά το apt ή
μάλλον ένα από τα γραφικά interface του κατά προτίμηση
- aptitude, synaptic (υπόθεση λίγων λεπτών :P ) θα το
ανακαλύψεις μόνος σου!
Σε γενικές γραμμές.. update Xfree και πυρήνα και θα
βρεις την υγειά σου.. εκτός αν θέλεις να το παιδέψεις
κι άλλο :P
Ελπίζω να μην ήταν απλά άλλο ένα κουραστικό ανούσιο
post :I

=====
Hi! I'm a .signature virus! Copy me
to your ~/.signature to help me spread!!