Re: ÅëëçíéêÜ åíáíôßïí ???????? (was: Re: Provlima me X Win sto Debian)

beatnik beatnik at mail.gr
Wed Aug 18 17:50:31 EEST 2004

Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote in
news:mailman.329.1092840092.316.linux-greek-users at lists.hellug.gr:

> On 2004-08-18 14:11, beatnik <beatnik at mail.gr> wrote:
>> Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote in
>> news:mailman.326.1092838143.316.linux-greek-users at lists.hellug.gr:

Tha se parakalouse na mou apantas se greeklish etsi oste na min yparxei
provlima. Den thelo na xanagyriso pali piso ston OE pou an kai deixnei
sosta ellinika apo tin alli kanei post html pragma poud en kanei to Xnews.

Mpros gkremos kai piso rema. An omos grafeis se greeklish tote den tha
exoume provlima, toulaxiston oson afora apantiseis se dika mou post.

--
Just because I can, doesnt mean I will.
Just because I dont, doesnt mean I cant.