web services over adsl

Frixos Kopsacheilis tachyon at vivodinet.gr
Wed Aug 18 16:02:43 EEST 2004

Hi ppl.
Exw adsl 256/128 apo vivodi me modem to prestige 650.
Thelw na treksw apache sto pc, (Gentoo linux) alla kollaw sto NAT.
To prestige exei NAT rythmiseis, opou tou lew na kanei forward ola ta
ports sthn eswterikh address tou pc (192.168.1.2). Trexw ton apache kai
vlepw kanonika th selida an dwsw ston browser to 192.168.1.2, an omws
dwsw thn ekswterikh ip pou mou dinei h vivodi, tote me vazei sto web
interface tou Prestige.

Vasika rwtaw an exei kaneis to idio (hardware) setup kai exei asxolithei
me to zhthma. Den paizei thema iptables, giati to idio symbainei kai me
ACCEPT policy
--
Frixos "I/We/Gaia" Kopsachilis