Provlima me X Win sto Debian

beatnik beatnik at mail.gr
Wed Aug 18 12:52:36 EEST 2004

Xtes evala to Debian v3.0 (Woody)

Afou apantisa se 1002 erotiseis peri configuration paratirisa oti otan pao
na xekiniso X Windows (gdm i kdm sygkerimmena) den mporei kai mou leei
Screens not Found. Meta apo auto xekinaei ena tool to opoio ypotithetai pos
voithaei se themata configuration tou X alla an kai tou leo ti karta
grafikon exo ti othoni. mnimi kathos kai se tia analysi thelo na trexoun ta
X exakolouthei na min mporei na ta fortosei.

Ti prepei na kano? Tha voithouse na kano post to log tou XFree86?

--
Just because I can, doesnt mean I will.
Just because I dont, doesnt mean I cant.