xfwm4 ::: resolution problem

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Aug 17 14:55:16 EEST 2004

On 2004-08-17 13:41, Balaskas Euaggelos <ebalaskas at edu.teiath.gr> wrote:
> Καλημέρα,
>
> ενώ με kde κ.λ.π - κ.λ.π. χρησιμοποιώ ανάλυση 1400x1050,
> χρησιμοποιώντας xfwm4 δεν μπορώ να "ξεφύγω" από τα 800x600
>
> έχει κανείς καμία ιδέα?

Θεωρητικά, η ανάλυση δεν έχει καμία σχέση με το τι κάνει ο window
manager σου, αφού είναι θέμα καθαρά του X server configuration.

Εγώ π.χ. μπορώ άνετα να βάλω το windowmaker μου σε 1280x1024 αλλάζοντας
απλώς μια γραμμή στο /etc/X11/xorg.conf -- χωρίς να πάρει χαμπάρι το
windowmaker ότι στο τελευταίο session το X11 desktop είχε άλλη ανάλυση.

Συμπέρασμα:
Κάτι λάθος κάνεις με το configuration του X server σου ...