Ping => Vaggelis

beatnik beatnik at mail.gr
Sat Aug 14 10:24:19 EEST 2004

Costas Barakitis <bcostas at hol.gr> wrote in
news:mailman.284.1092446174.316.linux-greek-users at lists.hellug.gr:

>>   Den thelw na fanw kakiasmeno, alla ean psaxneis gomeno, psaxneis se
>> lathos meros.
>
> Pousths kai linuxas dhladh den ginetai e?

More ginetai kai paraginetai!
Polla exoun dei ta matakia mou mesa sta vatheia mesanyxta sto #linux.
Lust deep into the night :-)
Malista arizo na pisteuo pos to linux kai i aisthisi tou root kai tis
ypertatis gnosis enanti ton allon, odigei stin omofylofylia kai se taseis
sadismou kai ratsismou apenanti se newbies kai se windows users
antistoixa....

--
Just because I can, doesnt mean I will.
Just because I dont, doesnt mean I cant.