Statefull Packer Inspection against any kind of Malware!

beatnik beatnik at mail.gr
Fri Aug 13 18:02:07 EEST 2004

Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote in
news:mailman.279.1092403884.316.linux-greek-users at lists.hellug.gr:

> On 2004-08-13 10:10, beatnik <beatnik at mail.gr> wrote:
>> ricudis at komodino.itc.auth.gr wrote in
>> news:mailman.272.1092390432.316.linux-greek-users at lists.hellug.gr:

Symfono apolyta mazi sas alla me to thema tis tempelias mou ti tha
kanoume? Kamia idea peri toutou?

Eiami typos pou gia na katso na matho kati prepei prwta na me apasxolisei
poly kai na min mporw na kano xoris auto alla mallon to thema tis
asfaleias me apasxolei poly!

ps. Mallon omws i tasi pou me exei kyriepsei ton telutaio kairo gia
asfaleia xeperaseis tin emfyti tasi gia tempelia pou exw :-)

--
Just because I can, doesnt mean I will.
Just because I dont, doesnt mean I cant.