erotisi peri netmod kai linux

beatnik beatnik at mail.gr
Fri Aug 13 17:57:10 EEST 2004

Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote in
news:mailman.280.1092404292.316.linux-greek-users at lists.hellug.gr:

> On 2004-08-13 11:29, beatnik <beatnik at mail.gr> wrote:

Tote oloi oi Papades kai oi Monaxoi tou Agio Oros einai malakes etsi k.
Keramida? Afou pisteuoun kati pou den mporouna na apodeixoun opos les!

Tote ta xarismata pou proswpika exo diapistwsei se pollous apo  tous
gerontes pou exo synomilisei kai aforousan tin proswpiki mou zoi kai pou
epalitheutikan me akriveia pos ta exigeitai k.Kermaida?

Anyway, to voulono as requested.

--
Just because I can, doesnt mean I will.
Just because I dont, doesnt mean I cant.