Ping => #linux adelfoi, especially Ewsforos

beatnik beatnik at mail.gr
Fri Aug 13 15:20:25 EEST 2004

Hremiste adelfoi min paroxyneste se themata abuse kai ISP!
DEN xreiazetai na ftanoume sta akra.

Den kano spam apla apanto se posts pou me aforoun. Xalaroste!

Adelfe Ewsfore min ekdiloneis pia me tosi orgi to ekdikitiko menos sou. No
wonder giati dialexes to onoma Ewsforos! Chill out!
i orgi vlaptei sovara tin ygeia...Parto dexia...

--
Just because I can, doesnt mean I will.
Just because I dont, doesnt mean I cant.