Statefull Packer Inspection against any kind of Malware!

beatnik beatnik at mail.gr
Thu Aug 12 23:22:22 EEST 2004

fs <admin at www0.org> wrote in
news:mailman.269.1092341715.316.linux-greek-users at lists.hellug.gr:

> On Thu, Aug 12, 2004 at 07:55:08PM +0000, beatnik wrote:

>> To SPI tha elenxei packet packet eno to av
>> xreiazetai scannable object file pou stin ousia simainei pos to
>> executable prepei an ginei stored ston hdd kai meta to anagnorizeis
>> os io kai episi palid yskoleuetai na to svisei.
>
> E.. oxi. Den syskoleyetai na sbisei h' na diorthosei h' na skotwsei
> kati poy den etrekse akoma. Ta teleytaia antivirus poy yparxoyn,
> kanoyn ton elegxo prin to execute.

To Kasperskey pantos kathos kai alla pou theorountai kala AV DEN to
kanoun auto! Den to afinoun men na trexei alla to apothikeuoun ston
skliro.

Skopos einai na min apothikeutei ston hdd kai mono me tin lysi tou real
time traffic check tha mporouse na ginei auto (dedomenou oti tha ekane
kai virus update toso syxna oso ena av) eno to av den leitourgei etsi.
perimenei na apothikeutei to executable prota kai meta AN mporei to
svinei.

--
Just because I can, doesnt mean I will.
Just because I dont, doesnt mean I cant.