Statefull Packer Inspection against any kind of Malware!

beatnik beatnik at mail.gr
Wed Aug 11 21:33:12 EEST 2004

Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote in
news:mailman.246.1092238566.316.linux-greek-users at lists.hellug.gr:

> On 2004-08-11 14:54, beatnik <beatnik at mail.gr> wrote:
>> Dimitris Stasinopoulos <dsta at linea.gr> wrote in

Den ixera alla ematha!!!

Diavasa to url pou mou proteines kai katalava ti paizei...
Kai akrivos epeidi to diavasa kai to katalava mou irthe auti i aporia.

Gaiti na min gientai diladi??

oso gia to Cisco Pix den xero ti diaolo einai kai ti kanei alla xero pos
einai apo ta kalytera hardware firewall.

Ase tis kritikes (ti xero kai ti oxi) kai an goustareis kai xereis fysika
apantise.

--
Just because I can, doesnt mean I will.
Just because I dont, doesnt mean I cant.