Πρόβλημα με εκτυπωτη Suse 9.0 Pro.

Βασιλείου Άγγελος angvasile at sch.gr
Wed Aug 11 21:23:31 EEST 2004

Όλα τα προβλήματα τώρα πέσανε. Έχω έναν εκτυπωτή Hp 840C με τον οποίο δεν
μπορώ να εκτυπώσω στα ελληνικά αυτό συμβαίνει από τον καιρό που έβαλα το
Suse, το πρόβλημα δεν είναι αυτό ,αν βέβαια υπάρχει κάποια λύση είναι δεκτή,
το πρόβλημα είναι ότι εδώ και τρεις μέρες ο άτιμος (εκτυπωτής) επιμένει,
όποτε τον ανοίγω να και ζητάω να μου εκτυπώσει κάτι π.χ ένα κομμάτι από μια
ιστοσελίδα αυτός εκτυπώνει την εισερχόμενη αλληλογραφία από τον kmail  δηλαδή
έχει πάρει όλα τα mail  με την σειρά και τα τυπώνει. Η αρχή έγινε από ένα
mail από το list.hellug.gr που εγώ του ζήτησα να τυπώσει και από τότε δεν
σταματάει με τίποτα.    Κάποια λύση;
Ευχαριστώ.