Statefull Packer Inspection against any kind of Malware!

beatnik beatnik at mail.gr
Wed Aug 11 17:54:20 EEST 2004

Dimitris Stasinopoulos <dsta at linea.gr> wrote in
news:mailman.243.1092230864.316.linux-greek-users at lists.hellug.gr:

> On 11     2004, at 15:35 , Giorgos Keramidas wrote:
>
>> On 2004-08-11 11:49, beatnik <beatnik at mail.gr> wrote:

Xmmm isos se software morfi na einai ontos poly dyskolo na ginei giati
tha katanalone polla resourses alla se hardware morfi (px poly kalo Cisco
Pix Firewall) den tha mporouse na kanei kati tetoio?

Me auton ton tropo mono to chipset tou Hardware Firewall tha epivarynotan
kai oxi i cpu kai i memory tou machine pou trexei to OS....

Mou fainetai pos den einai paralogo auto pou rotao....

--
Just because I can, doesnt mean I will.
Just because I dont, doesnt mean I cant.