Statefull Packer Inspection against any kind of Malware!

beatnik beatnik at mail.gr
Wed Aug 11 17:49:59 EEST 2004

Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote in
news:mailman.244.1092232229.316.linux-greek-users at lists.hellug.gr:

> On 2004-08-11 12:49, beatnik <beatnik at mail.gr> wrote:

Eipes oti den ginetai ara logika the prepei mesa sou na exeis xekatharisei
kai tous logous gia tous opoiou pisteueis oti kati tetoiod en ginetai.

Symfoneis ey me ton Dimitri Stasinopoulo?

Sto linux tha mporouse na ginei implemented kati paromoio se morfi software
omws px me to iptables i einai entelows adynato?

--
Just because I can, doesnt mean I will.
Just because I dont, doesnt mean I cant.