man den to thelo to login sou leo :P

Alaios alaios at yahoo.com
Mon Aug 9 19:33:51 EEST 2004

Eyxaristo...Dokimasa oti mou proteines alla den fanike na douleyei
sygkekrimena etrexa kapote ena programma grafontas stin consola to "telnet localhost 2601" ...
Ayto mou ebgaze to login prompt kai proxoraga kanonika...

Ayto pou dokimasa sto agety einai to akoloutho
agetty -n -l "telnet localhost 2601" 38400 tty2
Ean metafertho sto tty2 me afinei na grafo xyma sto kyma minimata stin othoni alla login prompt de fainetai pouthena........
ti enter patao ti otidipote den kanei kai tipota to spoudaio genikotera....
Kammia kali idea?

BTW: Ean dokimaso megalyteri i mikroteri taxytita apo to 38400 ti epiptoseis mporei na exei?
Eyxaristo

V13 <v13 at priest.com> wrote:
On Friday 30 July 2004 00:20, Alaios wrote:
> Kalispera... antimetopizo to parakato thema ... Thelo na ksiloso to login
> apo ena Slackware.... Anta aytou thelo se mia consola na trexo ti dikia mou
> process gia login...
>
> Eida sto /etc/inittab oti trexei to agetty.. Etsi afou diabasa to man tou
> prospathisa me tis parametrous -n -l tou na peraso ton elegxo sto diko mou
> programma ...
>
> Alla den ta katafera... Ayto pou brika psaxnontas sto google itan oti afou
> tou bgalei to prompt trexa apo to .bashrc to programma pou theleis ....
> [...]

To login prompt einai toy agetty kai oxi toy login, opote kai den mporeis na
trexeis to agetty xoris na zitaei username. An theleis kati tetio tote
xreizetai na exeis "agetty -n -l /bin/koko". Des to man page gia merika
problimata poy mporei na yparksoyn.

<>