apt-get upgrade help!

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Mon Aug 9 14:28:49 EEST 2004

 > Se ena mhxanhma me debian unstable exo to e3hs problhma. To en logo
 > mhxanhma kollouse se diafores faseis (xoris na mporo na katalabo ti
 > paizei). Se ena apt-get upgrade kollhse sth mesh ths diadikasias kai
 > ekana reboot.

 > Apo tote an kano upgrade xtupaei se polla postint otan paei na tre3ei
 > scrollkeeper-update -q opou kai petaei seg fault. Anyway, mphka sta en
 > logo arxeia kai esbhsa tis grammes autes.

 > To allo problhma pou sunantaei tora einai to parakato munhma:

 >    nvidia-kernel-common
 > 0 upgraded, 1 newly installed, 0 to remove and 275 not upgraded.
 > Need to get 3330B of archives.
 > After unpacking 45.1kB of additional disk space will be used.
 > Get:1 http://server1 sid/contrib nvidia-kernel-common 1.0.6111+1 [3330B]
 > Fetched 3330B in 0s (56.1kB/s)
 > dpkg: syntax error: unknown user `),' in statusoverride file
 > E: Sub-process /usr/bin/dpkg returned an error code (2)\

 > to opoio emfanizetai eite kaneis install eite upgrade. Mporei kapoios na
 > boh8hsei?

Xmm, fainetai na exoyn pa8ei zhmia diafora arxeia sto /var/lib/dpkg.

Ena sxetiko post sto debian-devel:

An den eisai sigoyros poia arxeia exoyn mash8ei kai pws, kai den exeis
backup toy /var, moy fainetai oti h pio asfalhs lysh einai na
ksanaperaseis ola ta paketa, p.x. me kati san:

dpkg --get-selections | awk '{print $1}' | xargs apt-get --reinstall install

afoy kaneis ta apt-get & dpkg na doylepsoyn prwta :)

 > thanks

rgds,
/-sb.