wireless networking

Nikos Charonitakis frolix68 at yahoo.gr
Sun Aug 8 02:31:23 EEST 2004

Στις 07/Αύγ/2004, ημέρα Σάββατο και ώρα 10:26, ο/η Aggelos έγραψε:
> Για να δημιουργήσει κάποιος ένα wireless lan, φαντάζομαι ότι, χρειάζεται
> τις wireless κάρτες δικτύου και ένα access point, σωστά;
> Τα προιόντα PCI, pcmcia της NETGEAR ή της ALLIED DATA υποστηρίζονται σε
> linux;

Πρόβληματική είναι η netgear wg311 (pci).
Υπάρχουν διάφορες λύσεις για να παίξει,όπως οι οδηγοί της linuxant (επι
πληρωμή-19$) ή ένας πειραματικός οδηγός από εδώ
http://acx100.sourceforge.net/.
Γενικά συνιστώ αγορά κάρτών που έχουν ώριμη υποστήριξη για linux, ως
επιβράβευση στις εταιρίες που τους παρέχουν και σαν "τιμωρία" σε αυτές
που αδιαφορούν όπως για παράδειγμα η netgear που συνεχίζει να με
ταλιπωρεί από τότε που την πήρα χωρίς να τσεκάρω το επίπεδο υποστήριξης
της.

Άν θελήσω να συνδεσω δύο μόνο μηχανήματα μεταξύ τους, με secure πάντα