wireless networking

Παναγιώτης Κρανιδιώτης kranidiotis at vatica.org
Sat Aug 7 10:58:25 EEST 2004

On Sat, 07 Aug 2004 10:26:19 +0300, Aggelos <marmango at softhome.net> wrote:

> Για να δημιουργήσει κάποιος ένα wireless lan, φαντάζομαι ότι, χρειάζεται
> τις wireless κάρτες δικτύου και ένα access point, σωστά;
> Τα προιόντα PCI, pcmcia της NETGEAR ή της ALLIED DATA υποστηρίζονται σε
> linux;
> Άν θελήσω να συνδεσω δύο μόνο μηχανήματα μεταξύ τους, με secure πάντα
> τρόπο, φαντάζομαι ότι δεν χρειάζομαι access point.
> Γνωρίζει κανείς κάποιο σχετικό site/document με αυτές τις πληροφορίες
> και settings που απαιτούνται;

www.awmn.gr

Υπάρχουν και οδηγίες για στήσιμο σε Debian.

Παρόλα αυτά θα σου πρότεινα να πάρεις το "Linux Unwired" του O'Reilly που
θα σε βοηθήσει αρκετά να ξεκαθαρίσεις αρκετά πράγματα πάνω στον συνδυασμό
Linux & Wireless.

Επίσης δες

http://standards.ieee.org/getieee802/802.11.html

> PS:
> 1)Έχω δεί ότι κυκλοφορούν προιόντα με διάφορες ταχύτητες 108Mbps,
> 54Mbps, 11Mbps. Τι παίζεται;

Εξαρτάται  από το πρωτόκολο. Το 802.11b πάει μέχρι ονομαστική 11Mbps
(πραγματική γύρω στα 3Mbps) στα 2.4GHz , το 802.11a μέχρι 54Mbps στα 5GHz,
ομοίως στα 54Mbps  το 802.11g στα 2.4GHz

Για περισσότερα δες εδώ

http://www.webopedia.com/quick_ref/WLANStandards.asp

--
Παναγιώτης Κρανιδιώτης