Iptables Ruleset aporia

Παναγιώτης Κρανιδιώτης kranidiotis at vatica.org
Fri Aug 6 22:18:05 EEST 2004

Είχα μια μέρα να δώ τα mail μου (είπα να κάνω και λίγο διακοπές...)και τι
να δουν τα μάτια μου!!! Ακόμα και στην λίστα της LUG ; Δεν έχουν πια τον
(κομπλεξικό) θεό τους!!! Αμάν πια με αυτόν τον γαμ...νο προσυλιτισμό τους.
Δηλάδή θα πρέπει να ανεχόμαστε όλα τα χριστιανά του Άγιου Όρους τους που
έχουν να γα...σουν καμιά 20ετία ακόμα και εδώ; Αρκετά. Θρησκοληψεια και
επιστήμη δεν συνάδουν πάρτε το χαμπάρι. Άντε και συγχύζομαι
καλοκαιριάτικα. Ούστ παλιομαυροκουρούνες καταστροφή του πολιτισμού.
Ας αναλογιστούν όλοι ότι η χρυσή εποχή της κολοθρησκείας τους ήταν ο
μεσαίωνας!!!

  ουδέν σχόλιο

Ούστ και πάλι ουστ  Κυφήνες, παράσιτα

Τα παραπάνω γράφτηκαν γιατί ο γραφόντας έχει αγανακτησει να συναντά παντού
σε όλαα τα fora του ελληνικού διαδικτύου (οργανωμένα απ' ότι εχω πιαα
καταλάβει) όλους αυτούς τους ψυχοπαθείς που προσπαθούν σώνει κααι καλά να
μας περάσουν τα δικά τους. Ε όχι ρε παλιοχαμούρες. Άθεοι, αγνωστικιστές,
βουδδιστές παγανιστές αρχαιολάτρες, ότι γγουστάρει ο καθένας αλλά τις
δικές τις μαλακίες όχι.

Συγνωμη και πάλι για το ύφος. Ο admin μπορεί να διαγρράψει αν θέλει το
παρόν απλά αγανάκτησα.

Μετά τιμής
--
Παναγιώτης Κρανιδιώτης