Iptables Ruleset aporia

Beatnik beatnik at mail.gr
Fri Aug 6 12:42:57 EEST 2004

"Giannis Vrentzos" <gvre at gvre.gr> wrote in message
news:mailman.170.1091769755.316.linux-greek-users at lists.hellug.gr...

> Opoios asxoleitai me thn 8rhskeia sigoura den einai psyxopa8hs. To na
> grafeis sthn LGU gia thn 8rhskeia einai san na phgaineis se ena papa kai
> na tou les "Pater, vghke shmera o 2.6.8 kernel. Ti les na ton valw 'h
> mipws den einai arketa stable kai 8a eprepe na meinw ston 2.4?".
> Dokimase to kai 8a deis ti 8a sou pei.

lol, exeis apolyto dikio, den xekinise auto to thread etsi apla i aformi
itan mia asteia apantisi pou edoa parapano, i opoia egine enausma na
ftasoume mexri edo! :-)

ps. Tha ithela na to rotiso auto ston Papa Giorgi, etsi gia na paratiro tis
antidraseis tou otan tha tou to leo auto alla apo tin alli skeftomai pos se
enan allo filo exomolougoumeno den distase na tou dosei sfaliara sto kelaki
tis exomologisis! Slats, mou ta elege meta kai den to pisteua.....
Den tha thela na patho to idio epeidi eimai arketa eos poly euaisthitos :-)