Iptables Ruleset aporia

Beatnik beatnik at mail.gr
Thu Aug 5 13:02:11 EEST 2004

"Λουκάς Σταμέλλος" <potmos at myqnet.gr> wrote in message
news:mailman.138.1091653540.316.linux-greek-users at lists.hellug.gr...
> Στις Τετ 04 Αυγ 2004 15:16, ο/η beatnik έγραψε:

> Τυχερέ... ο δικός μου τα ξέρει όλα... με ρωτάει από μόνος
> του!

Alitheia den mporo na kratitho na min se rotiso apo pou eisai kai poion
exeis pneumatiko kai poso xronon eiani! Na do mipos ton xero diladi!

ps. Tha paro to tharros na se rotiso mipos xereis an o pneumatikos sou einai
pepliromenos apo Agiopneumatiki Empeiria  me alla logia an einai
xarismatikos (diakritikos, dioratikos i kai akoma prooratikos) giati an
einai tote tha prepei eugenika na sou zitiso na tou miliseis gia mena kai na
mou steileis se mail auta pou tha sou pei! Tha sou po ego ti na ton
rotiseis. Panta tous kynigao autous! Xeroun polla alla den milane akoma kai
an gnorizoun logo fwtisis pragmata gia to atomo sou (an kai ego epimeno na
tous rotao plagia i direct :-)