Iptables Ruleset aporia

beatnik beatnik at mail.gr
Wed Aug 4 15:16:55 EEST 2004

"George Fotis" <fgeo at itc.auth.gr> wrote in message
news:mailman.118.1091614346.316.linux-greek-users at lists.hellug.gr...
> Kalhmera sas,
> Mia dieykrinish:to "pyr to ekswtero" htan ka8ara humoristiko,den eixa thn
> apaithsh na ton petaksei kaneis eksw apo th lista...diaskedazw mallon
> blepontas na prospa8eite na tou dwsete na katalabei.Oso gia to
> allo...skias paidi mou ti logia einai ayta;Amesws na kaneis 67
> metanoies,na peis 134 fores to pater hmwn kai thn paraskeyh na pas ston
> eksomologo.

Fysika eixes tin apaitisi na me petaxei exo apo tin lista a admin k. Thanos
Kyritsis (gia ton opoio dextika proeidopoiisi apo kapoion pos an synexiso na
kano post tha ton gnoriso telika kai auton) kai sygkratithikes kiolas gia na
min mou peis "kamia vareia kouventa".

Amesos omos allaxes gnomi kai den xero giati....Mallon meta diavases ola ta
"sxetika" post mou kai tin eides me elafra matia tin douleia!

33 metanoies kano osa ta Xronia tou Xristou (an kai kamia fora variemai kai
den kano katholou i kano treis mono).
Skopeuo na pao methaurio, an kai den tou exo milisei pote gia to ti akrivos
kano sto irc kai usernet!
Kai an tou to po, mallon tha paro apantisi tis morfis "Irc?!? Ti einai auto
paidi mou?!?", "Usenet?!?! Ma pou exeis mlpexei teknon??!"
Ante na exigiso meta....