Sendmail & Spamassasin

Βασιλειου Σπυρος svasil at wirenet.gr
Wed Aug 4 09:20:30 EEST 2004

> Τα έχασες;
> Δεν πρέπει κανονικά.
> Πρέπει να βρίσκονται μέσα στο /var/spool/mqueue/spam

Φιλε Νικο με εσωσες!!!
Αυτο δεν το γνωριζα!
Ευτυχως ειναι ολα εκει.. Τελεια!

> Εγώ ξεκίνησα αφήνοντας το να δουλέψει με τα default.
> Το αποτέλεσμα ήταν να ¨φάει" μερικά με προβληματική κατασκευή (
> html+regular
> expressions + wrong identity), αλλά έκοψε σωστα ΟΛΑ τα spam.
> Από εκεί και πέρα για να μην έχω πρόβλημα με τους βεβαιωμένους σω
> στούς αλλά
> "προβληματικούς" πελάτες, τους πέρασα σε white list.

Εχω την δυνατοτητα για global white list?
Δηλαδη η λιστα να ισχυει για ολο το domain?
Αν ναι που το προσθετω?

> Σαν δεύτερη προσέγγιση ανέβασα λίγο το score (7) και δεν φαίνεται να έχω
> πρόβλημα. Τα spam και πάλι τα κόβει.

Οκ. Οι δοκιμες με TAG εχουν πετυχει μεχρι στιγμης.
Του εχω score 8 προς το παρον (σε 1-2 εβδομαδες ισως να το παω στο 7)
του εχω πει να μαθαινει απο τα e-mail (υποψην οτι δεν διαβαζω τα μυνηματα
στο linux-server αλλα σε τερματικο με Outlook).
Επισης με το webmin εχω πολυ καλο ελεγχο πανω μεσω WEB.
Οσοι δεν εχετε δοκιμασει WEBMIN δοκιμαστε το παιδια, ειναι πολυ καλο
για γρηγορη ετοιμη λυση.

Εχω εφαρμοσει την λυση με το wide site procmailrc κολπο για
σκαναρισμα των μυνηματων. (εχω περιπου 50 χρηστες στον server)
Θελω τωρα να προσθεσω reject στα spam & RBL.
Μπορει καποιος να βοηθησει τι προσθετω που διοτι εχω χαθει λιγακι
με το διαβασμα στο spamassassin.apache.org?

Φιλικα
Σπυρος