Metafora Settings From Linux PC to Linux PC

V13 v13 at priest.com
Wed Aug 4 00:19:07 EEST 2004

On Tuesday 03 August 2004 23:07, chris at megatron.gr wrote:
> Den mporo na to kano ayto..giati apla den mpainoyn oi skliroi toy deyteroy
> sto proto..dioti einai scsi hot swap...opote kai na ithela na to kano
> ayto..den ginete logo hardware diaforon!!(sto proto, to mother ipostirizei
> mono ide). Na rotiso kati alo? An ekana copy paste, meso diktyoy(exo
> diktyo), apo to proto sto deytero pc, tha me afine na kano kati tetio?kai
> an nai, tha moy doyleve? Episis, me to lilo ti akrivos na kano?apla trexo
> lilo? ti akrivos?den katalava! Sorry,alla den eimai kai expert pano sto
> linux.Eksigise moy pos kano tin diadikasia,se parakalo!

> [...]

Malon prepei na zitiseis ti boitheia kapoioy poy mporei na to kanei. Prosopika
den exo ton xrono kai tin diathesi na soy eksigiso mia toso polyploki (alla
oxi diskoli) diadikasia mias kai dixneis na exeis simantika kena.

Sorry...

An kaneis ligi ypomoni mporei na brethei kapios alos o opoios na soy eksigisei
tin oli diadikasia.

<<V13>>