Sendmail & Spamassasin

Nikolaos Ladis ndladis at otenet.gr
Tue Aug 3 12:47:44 EEST 2004

On Τρι 03 Αυγ 2004 12:22, Βασιλειου Σπυρος wrote:

> Το δοκιμαζω αλλα εχασα μιας ολοκληρης ημερας μυνηματα απο τον
> server που λεω παραπανω ...
>
> Φιλικα
> Σπυρος

Τα έχασες;
Δεν πρέπει κανονικά.
Πρέπει να βρίσκονται μέσα στο /var/spool/mqueue/spam
Εγώ ξεκίνησα αφήνοντας το να δουλέψει με τα default.
Το αποτέλεσμα ήταν να ¨φάει" μερικά με προβληματική κατασκευή ( html+regular
expressions + wrong identity), αλλά έκοψε σωστα ΟΛΑ τα spam.
Από εκεί και πέρα για να μην έχω πρόβλημα με τους βεβαιωμένους σωστούς αλλά
"προβληματικούς" πελάτες, τους πέρασα σε white list.

Σαν δεύτερη προσέγγιση ανέβασα λίγο το score (7) και δεν φαίνεται να έχω
πρόβλημα. Τα spam και πάλι τα κόβει.

Φιλικά
Νίκος Λαδής