Sendmail & Spamassasin

Balaskas Euaggelos ebalaskas at edu.teiath.gr
Tue Aug 3 12:43:49 EEST 2004

Βασιλειου Σπυρος wrote:

> Σε ενα σημειο του local.cf αναφερει τα required_hits
> και λεει συγκεκριμενα την πρωτη εβδομαδα να βαλουμε μεγαλη τιμη
> και μετα να την μικρυνουμε σιγα σιγα για να μην αρχισει να απορριπτει
> τα κανονικα μυνηματα σαν spam.
> Το θεμα που προσπαθω να βρω ειναι τι δικλειδες ασφαλειας θα βαλω
> πχ να μην χανω τακτικα μυνηματα απο καποιον server (ερχονται 20-25
> την ημερα) και αλλα τετοια κολπα

> Το δοκιμαζω αλλα εχασα μιας ολοκληρης ημερας μυνηματα απο τον
> server που λεω παραπανω ...
>
> Φιλικα
> Σπυρος

ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ θα βάλεις να στα κάνει reject παρά μόνο όταν είσαι 100%
σίγουρος για τα email που κόβει.

Βάλε να προσθέτει ένα SPAM tag στο θέμα.

Επίσης βάλε μικρό όριο για να βλέπεις πως βαθμολογεί τα δικά σου email

τέλος βάλτο να μαθαίνει από τα emails που θεωρείς εσύ spam οπότε να
μαθαίνει από εσένα.

Υ.Γ.: Παίρνω αλληλογραφία περίπου 1000 emails την ημέρα (200 πάνω -
κάτω) εάν είχα βάλει να μου τα κάνει όλα reject τότε την ημέρα θα έπερνα
και εγώ καμιά 20αριά με οριο το 25