Sendmail & Spamassasin

Βασιλειου Σπυρος svasil at wirenet.gr
Tue Aug 3 09:47:45 EEST 2004

> paidia kai to mime defang paizei
> kai yparxoune diafores solutions gia na milaei i sendmail
> me to spamassassin se system wide configuration sto diktio.
> me ligo psaksimo pistevw oti tha to vreite.
>
> --

Η αληθεια ειναι οτι τις εχω βρει τις λυσεις αλλα θελω να ξερω
αν το εχει δουλεψει κανεις.
Θελω να εφαρμοσω την λυση με το Procmailrc που αναφερεται στις
σελιδες του Spamassasin, αλλα ειναι και το ρισκο να αρχισει το
spamassasin να "γαζωνει" και κανονικα μυνηματα (δηλαδη να προσεξω
τα whitelists).

Επισης δεν εχω κατανοησει πως και απο που τραβαει τις μαυρες λιστες
για να απορριπτει. Φτιαχνει και δικια του τοπικη βαση για το θεμα
αυτο?

Ξερω ξερω RTFM αλλα και λιγο βοηθεια δεν βλαπτει.

Φιλικα
Σπυρος