Provlima me greek nls kai smb mount!!!(3)...continue!!...butthere is no solution..!!!

Βασιλειου Σπυρος svasil at wirenet.gr
Tue Aug 3 09:41:36 EEST 2004

> Ούφ!!..αυτά!! Ελπίζω να μην σας κούρασα!... και ελπίζω
> να βρεθεί η λύση, γιατί εχω φάει πολλές ώρες, μέχρι
> στιγμής, χωρίς ακόμα αποτέλεσμα!!!

Η αληθεια ειναι οτι ζαλιστα λιγακι :-)

> Αναμένω απάντησή σας!!!

Και η απαντηση ειναι:
Δεν μας ειπες τι εκδοση samba εχεις και ειδικα το smbmount.
Εγω με slackware 9.1 και samba 2.2.8 το εχω κανει το εγχειρημα σου.
Να πουμε τα εξης βεβαια: Η samba ειναι σε ext2/ext3 οχι reiserfs!
Ολα ειναι γυρισμενα σε iso8859-7. Εχω win2000 οχι ΧΡ διοτι στα ΧΡ
εχουν αλλαξει κατι στα sharing (πως τα λεει δεν θυμαμαι) και στελνουν
αρλουμπες.
Παντως πιστευω οτι το προβληματακι εχει να κανει με τα filesystems
και πως γραφουν το καθενα τους ελληνικους χαρακτηρες.
Να επισημανω οτι το κοματι που αποθηκευω τα ελληνικα κειμενα μου
στο ext2 της samba μεσα απο KDE δειχνει κανονικα ελληνικα οπως και
απο κονσολα.
Ααα και πυρηνας 2.4.22 (απλα πραγματα)

Οποτε κατα εμενα, ελεγχος παντου να εχεις samba 2.2.8 και ανω.
Σε ολα τα Linux συστηματα να εχεις τα nls που αναφερεις.
Σε ολα τα Linux συστηματα να εχεις τα fs -> ext2/ext2/msdos (ola ston pyrhna
oxi modules) / minix/ isofs (ola kai to joliet eidika to joliet!)
Και στην συνεχεια αναπτυξη του δικτυου δενδροειδως, δηλαδη ξεκινας απο
τον master server προς τον backup κανεις επικοινωνια, αντιγραφεις μερικα
αρχεια (βαλε αρχεια να περιεχουν και τονους στα ελληνικα για να δεις τι
γινεται)
, μολις δουλεψει αυτο πας απο τον μαστερ προς τα τερματικα και μετα απο τον
backup προς τα τερματικα.

Ολα τα παραπανω ειναι στημενα στην Μεταλλοπλαστικη Αγρινιου απο εμενα, αλλα
παντα Slackware!

May the Console, be with you :-)

Φιλικα
Βασιλειου Σπυρος