hellug fund-raising - Paypal? / o Tux stis eidiseis twn 8:30? :)

Dimitris Glezos glezos at ceid.upatras.gr
Tue Apr 6 16:08:52 EEST 2004

Γειά!

Τι λέτε να ανοίξουμε σαν HeLLUG ένα paypal account στο οποίο να μπορούμε
να οργανώνουμε μαζέματα λεφτών για funds και να τα προωθούμε εκεί που ο
σύλλογος πιστεύει καλύτερα; Θα είναι πιο άμεσο από το να συμβάλλει ο
καθένας μόνος του και θα είχαμε ένα λόγο παραπάνω να συμβάλουμε.

Καταλαβαίνω ότι θα είναι λίγο "δύσκολο" να αποφασιστούν πόσα λεφτά και
πού, αλλά νομίζω πάνω-κάτω ξέρουμε όλοι τα project που αξίζουν κάποια
λεφτά. Και δεν θα είναι και δα τόσο δύσκολο να αποφασίσουμε με ένα
online meeting κάθε κάποιους μήνες. Ειδικά αν με την κατάθεση μπορούμε
να πούμε που θα θέλαμε να πάνε τα λεφτά που βάλαμε, θα έχουμε μια ιδέα
του τι θέλει ο κόσμος να βοηθήσει.

Από το mozilla μέχρι και απλά projects, από το FFII και τα software
patents μέχρι και το ίδιο το FSF, είμαι σίγουρος πως καμιά 20αριά ευρώ
το εξάμηνο θα τα έδινε ο καθένας μας χαλαρά για τόσο σημαντικές
ενέργειες. Και αν μαζευτούμε αρκετά άτομα, μπορούμε να κάνουμε μεγάλη
διαφορά.

Κάτι που, όπως και να'χει το θέμα, δεν το κάνουμε από μόνοι μας..

Και να πω και κάτι επί του θέματος που σκεφτόμουνα προχθές. Αν δώσουμε
κάμποσα άτομα από κάποιο ποσό, δε θα μπορέσουμε να βάλουμε μια διαφήμιση
του linux σε ένα κεντρικό δελτίο; Έτσι για την πλάκα; Ξέρω ότι είναι
πάρα πολλά, αλλά ξέρω και *πάρα πολλά* άτομα εκτός HeLLUG που θα το
έκαναν, μόνο και μόνο για το γαμώτο της υπόθεσης!

Αν μη τι άλλο, θα'χει πλάκα =)

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: subbie at jabber.org, PGP: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)