piping forking dup2'ing and in the end shooting the pc

Nikos Kouremenos nk at ebox.gr
Tue Apr 6 15:55:02 EEST 2004

αυτός ο κώδικας: http://nk.unstable.nl/final.c.html

έχει γραψεί αυτόν τον κώδικα: http://nk.unstable.nl/final.c.html
με σκοπό να εξομοιώσει το:
cat file | gzip -c > file.gz

όμως κάπου προς το τέλος μου τα χαλάει.
παρότι έχω κάνει νομίζω σωστά χρήση των dup2 τελικά παράγονται broken
.gz και λίγο crappy output στην κονσόλα

το θέμα είναι ότι έχω κολλήσει για τα καλά, αφού δεν βλέπω που γίνεται
το λάθος. έχω δοκιμάσει straces κλπ

όποιος θέλει ας προτείνει λύσεις ώστε τελικά να μην βγαίνει broken .gz
[κυρίως αυτό] αλλά και να μην βγάζει crappy output στην κονσόλα

~~
man man > filein
./a.out -g filein fileout.gz
~~

ευχαριστώ εκ των προτέρων

ΥΓ. έχω κάνει και ένα implementation με popen άλλα αυτή είναι πολύ
high-level και δεν μπορώ να μετρήσω τα bytes που βγάζει το gzip [εκτός
αν κοιτάξω το filesize του fileout.gz που όμως κάτι τέτοιο δεν θέλω]