Re:Πρόβλημα: Αλλαγή απο κλασική οθόνη σε TFT

Κωνσταντίνος Καραδάμογλου karadamoglou_k at yahoo.gr
Fri Apr 30 18:57:44 EEST 2004

Για την πρώτη ερώτηση έχει καμια λύση γιατί αν δεις απο την παρακάτω
απάντηση μου δίνουν οδηγίες για LILO boot loader. Έλα ντε όμως που έχω
τον GRUB boot loader (δεαφαθλτ στο red hat 9) και είμαι σκράπας στο
linux. Τέλος αν ξέρεις τίποτα για το configuration που πρέπει να κάνω
ωστε να ξανα δουλέψω στα red hat. Ευχαριστώ.