Diaxeirish pollvn linux mazi

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Apr 29 20:37:49 EEST 2004

Θέλω όλοι οι servers+clients να έχουν το ίδιο /etc/sudoers, θέλω όλοι
εκτός απ' τον Α να έχουν το ίδιο /etc/foo.conf, όλοι εκτός απ' τον B να
έχουν το ίδιο /etc/bar.conf, και πάει λέγοντας.

Προφανώς αμέτρητοι άνθρωποι στον πλανήτη πρέπει να έχουν αντιμετωπίσει
αυτό το θέμα πριν από μένα, αλλά δεν μπορώ να βρω την απάντηση στο
Google. Σκέφτηκα να φτιάξω ένα /etc/shared που να είναι NFS mounted και
να έχει μέσα τα shared configuration files που να δουλεύουν με symbolic
links. Ενώ αρχικά με ξένισε η ιδέα μέρος του /etc να μην είναι στο root
filesystem, και μάλιστα να είναι remote, νομίζω πως θα δουλέψει - απλά
κάποια configuration files δεν θα είναι διαθέσιμα πριν γίνει το mount.
Που σημαίνει ότι δεν μπορώ π.χ. να περιλάβω το syslog.conf στα shared.

Ένα άκομα πρόβλημα που έχω είναι ότι αν αλλάξω ένα configuration file
μπορεί να χρειαστεί να κάνω restart ένα δαίμονα σε όλα τα μηχανήματα.
Μπορώ να σκεφτώ τρόπους να γίνει αυτό εύκολα, μήπως όμως υπάρχει ήδη
κανένας έτοιμος; (Πράγμα που βέβαια μας φέρνει στη λύση (β). Εφόσον
αναγκαστικά θα έχω τρόπο να τρέξω ένα σκριπτάκι σε πολλά μηχανήματα,
μπορώ να τρέχω ένα σκριπτάκι που να αντικαθιστά το configuration file
της αρεσκείας μου.)

Όλα τα μηχανήματα έχουν Debian.